Välkomna, välkomna

Hej och välkomna till min lilla egotrippade presentation av mig själv!
Viktoria heter jag, bor i en förort till Stockholm och pluggar natur/natur/musik på gymnasiet. På fritiden fotar jag, dansar, gymmar, ritar, sjunger, bakar, är med kompisar m.m. Gick precis ut ettan och är 17 år. Jag föddes 6 veckor för tidigt, nästan i en skidbacke. Är allergisk mot i princip allt. Det finns fler ytterst ointressanta fakta om mig, men jag tänker att ni säkert hellre läser om mitt stora äventyr istället. Har ni frågor eller kommentarer på mina inlägg så är ni mer än välkomna att skriva! Ni kan även följa mig på instagram där jag heter @prage

20140726-000301-181713.jpg

Kommentera

