Fun facts

• Covington har ca 10 000 invånare
• Mitt high school har en bulldog som maskot (alltså jag dör)
• Jag bor en halvtimme från New Orleans, som har 600 000 invånare.
• Ian Somerhalder kommer från Covington (!!!)

20140726-010734-4054261.jpg
• Reese Witherspoon (som jag älskar), Louis Armstrong, Britney Spears och Lil Wayne kommer från Louisiana!
• I Louisiana finns USA:s längsta bro (tror jag bor nära den)
• Det finns väldigt mycket alligatorer i Louisiana
• Statens djur är en pelikan (dör ännu en gång)

20140726-170807-61687895.jpg

3 thoughts on “Fun facts

Kommentera

