Hey y’aaaall

Louisiana var namnet. På staten jag ska bo i alltså. Covington heter staden, nära kusten längst söderut stora Amerika. Grannar: Texas i väst, Arkansas i norr och Mississippi i öst. Medeltemperatur under vintern ca 18-20 grader och under sommaren ca 32-34 grader.

20140726-004206-2526440.jpg

20140726-004217-2537456.jpg

20140726-004224-2544422.jpg
Familjen består av en mamma, en pappa och tre systrar födda 90, 95 och 97, varav 90:an och 95:an har flyttat hemifrån. Jag kommer alltså att ha en värdsyster som är lika gammal som jag vilket känns toppen!
Har jag nämnt att de vill att jag kommer om 4 dagar? Dat framförhållning alltså. Det vet jag dock inte säkert förrän på måndag, eftersom flyget till NYC soft landing camp kan vara fullt. Så ja, på måndag kan det vara fullt möjligt att jag åker om 2 dagar. Alltså hur i hela världen hamnade jag här?

4 thoughts on “Hey y’aaaall

  1. Åh vad kul! riktigt glad för din skull! Det låter som en toppen placering!
    Hoppas du får ett grymt år!
    Norr om staten ligger Arkansas, kansas ligger i mitten 🙂

    Lust att göra ett länkbyte?
    KRAM

    Gilla

  2. Ville bara önska dig lycka till under ditt utbytesår:) jag har själv allergier och hade svårt att komma in på programmet jag åker med, Men jag kom in, precis som du, i sista minuten:) Blev glad när jag såg att fler än jag har allergier (ibland känns det inte som det;) Så som sagt lycka till och ha ett toppen år:)

    Gilla

Kommentera

