Don’t think just do

Som ni alla vet så är min tid kvar i Sverige knapp och ingen tid får förspillas, varje minut räknas. Igår länsade jag hela apoteket samt tog sista twindrix, köpte linser för ett år och fixade godis + presenter till systrarna. Jag har inte tid att få panik, för det finns fortfarande oändligt mycket saker att göra.
Jag sa även hejdå till min älskade pappa, som ska åka till Värmland idag så därför behövde vi göra det redan igår. Min storebror, pappa och jag åt middag på Edsbacka Wärdshus innan det var dags för mitt första farväl. Usch vad ont det gjorde. Jag kommer att sakna honom så otroligt mycket.

Kommentera

