Leaving on a jet

Är nu inne på den fjärde av 8 timmar på planet. Hittills har bara några få
saker gått fel:
• En av utbytisarna upptäckte att han hade sin systers mobil i väskan när vi stod vid gaten. Han fick springa tillbaka genom flygplatsen och gå igenom alla kontroller igen.
• Planets underhållningssystem var sönder. Dvs ingen musik eller filmer så långt ögat kan nå. Typ det värsta som kan hända.
• När det började funka igen så tävlade jag och Martin bredvid mig på Tetris. Alltså vad har hänt med mig? Jag var ju typ proffs förut och nu förlorade jag med 580-48
• Jag råkade skära mig ganska djupt på en plastkniv. Det blödde i ca 2 timmar. Ja, en plastkniv

20140805-154918-56958655.jpg

One thought on “Leaving on a jet

Kommentera

