♫Tonight I have to leave it – Shout out louds

I North Carolina där jag mellanlandat står jag med mobilen i handen i kön till sista flyget när en kvinna ger information i högtalarna om en annan flight. En äldre man står bakom mig och börjar prata med mig.
”Did you hear what she said?”
”No I’m sorry I didn’t.. I never hear what they say”
”I don’t hear and you don’t listen”
”Haha that may be so”
”So do you live in New Orleans?”
”No, I’m actually moving there right now”
”Oh really? I went to school in New Orleans, you’re gonna love it there”

Alla amerikanare jag hittills träffat är så trevliga och pratsamma. Han fick mig att bli så glad och taggad, USA levererar redan! Nu kör vi!

Kommentera

