”I’ll be your Emmylou and I’ll be your June if you’ll be my Gram and my Johnny too”

Denna vecka har myyycket hänt, det har varit homecoming week vilket innebär teman varje dag, homecoming game och homecoming dance. Istället för att skriva om allt så slänger jag in lite bilder som mestadels får tala för sig själva!

IMG_9205.JPG
Hannah i Onsdags (on Wednesdays we wear pink)

IMG_9211.JPG
Juliana i torsdags (nerd day Thursday)

IMG_9208.JPG
Chinese dinner med Ashton

IMG_9209.JPG
Froyo med Olivia, Ashton och Amanda på hennes jobb

IMG_9216.JPG
Morgonkaffe (i mitt fall morgon-chai latte) med Whitney

IMG_9212.JPG
Homecoming-förberedelser med Claire och Jill

IMG_9222.JPG
Middag på Buffalo Wild Wings för första gången med Asthon

IMG_9226.JPG
Powerpuffpinglorna med Ashton och Rachel på matchen i Fredags! Temat var superhjältar

IMG_9229.JPG
Fina Gaby i sin superhjälte-dräkt

IMG_9241.JPG

IMG_9242.JPG
Snyggaste super-vännerna

IMG_9247.JPG
After game-häng på Taco Bell

Detta var en del av vad jag haft för mig, om homecoming kommer jag att skriva i ett separat inlägg!

Kommentera

