Du måste va sjuk, sjuk sjuk sjuk

Var hemma sjuk för första gången i fredags, hade feber och ont i halsen. Sov/kollade New Girl typ hela dagen och på kvällen blev jag ompysslad av Alex och Monica. Igår var jag fortfarande inte frisk men stoppade i mig några alvedon och halstabletter och följde med Alex på en halloween-fest! Förbered er för country-chock: vi åkte hayrides, dvs man sitter på en stor truck fylld med hö, medan vi tittade på stjärnorna som jag aldrig sett klarare. Jag provade även smores för första gången! Träffade där en tjej jag passade bra med, vars mamma är från Nicaragua och pappa från Puerto Rico (många små meddelanden till dig här på sistone Loolen). Idag skypeade jag med Martin och sedan hade jag och Alex picknick vid The Lake Front, vi har haft mycket på gång på senaste tiden som inte varit lätt för någon av oss. Vilken plats kan vara bättre för en lunch än på gräset under ekarna bredvid en stor sjö?

IMG_9351.JPG
Alex dryck till mig: varmt vatten, vinäger, honung, citron, kanel

IMG_9352.JPG
Soppa till sjuklingen

IMG_9367.JPG

IMG_9373.JPG

IMG_9376.JPG

IMG_9375.JPG

IMG_9371.JPG

IMG_9383.JPG
Hayride

IMG_9388.JPG
Smores

IMG_9399.JPG

IMG_9413.JPG

IMG_9407.JPG

IMG_9414.JPG

IMG_9406.JPG

IMG_9411-0.JPG

2 thoughts on “Du måste va sjuk, sjuk sjuk sjuk

Kommentera

