FHS presents: Hamlet ESP

Här kommer några av mina favoritbilder jag tog i Tisdags. Har inte hunnit redigera dem än, och det var svårt ibland att få till rätt ljus med strålkastare och allt men tycker en del blev lyckade ändå! Så himla roligt var det att få gå och krypa runt var jag ville för att få till bilderna jag själv ville ha, medan mina vänner var helt inne i sina roller i pjäsen, ibland bara centimeter ifrån min lins. Det fick mig verkligen att inse hur mycket jag älskar att fota. Kanske ska ta och bli fotograf! Haha skoja… (…Eller? Who knows)

IMG_4430 IMG_4443 IMG_4469 IMG_4480 IMG_4492 IMG_4493 IMG_4495 IMG_4504 IMG_4513 IMG_4518 IMG_4540 IMG_4554

Kommentera

