Somewhere only we know

Ännu en helt vanlig vecka i mitt normala amerikanska liv har passerat. I måndags kväll köpte jag och A med oss Canes till the lake front och åt middag uppe i eken vi klättrade i förut. Sedan spelade vi lite fotboll (vanlig hederlig fotboll) och jag var faktisk riktigt duktig om jag får säga det själv! Vet dock inte om han skulle hålla med.

IMG_9721.JPG

IMG_9722.JPG

I tisdags var det vårt sista cross country meet (vet att jag sa det förra veckan men jag hade fel, förlåt) i Hammond, så där var jag och filmade till skolans Broadcast och hängde runt med de andra skolorna som också deltog.

IMG_9729.PNG

IMG_9733.JPG

 

Onsdags var min 100:e dag här i USA. Helt sjukt vad det låter mycket. Fast det kanske det inte är ändå. Hur som helst fikade jag på St. John’s och åt middag med Amanda och Kendall.

IMG_9753.JPG

IMG_9754.JPG

Jag hämtade även ut ett mycket fint paket som jag (inte så tålmodigt) väntat på. En riktig liten guldklimp!

IMG_9790.JPG

IMG_9749.JPG
Fint paket med en himla saknad handstil

I Torsdags vart det fika på St. Johns igen samt pizza till middag med några fina vänner! Jag passade även på att lära dem lite svenska.

IMG_9759.JPG

IMG_9761.JPG

IMG_9760.JPG

I Fredags åkte jag hem till Firdaws och Ruhallah och jag och Firdaws åkte och shoppade med hennes syster! De flyttade hit från Nigeria för några år sedan så det är alltid lika kul att diskutera och umgås med några som ”vet hur det är” så att säga.
Idag ska jag förbi A ett tag, han tog ut sina visdomständer igår så vi ska bara ta det lugnt. Taggad på att se honom se ut som en chipmunk och hög på smärtstillande!

Kommentera

