Du är bäst nu men du var bättre förr

Denna vecka har gått väldigt fort, kanske är det för att det nästa vecka är exam week (mina betyg kommer sjunka som stenar) och sedan är det jullov!!!

Förra torsdagen hängde jag med Olivia efter skolan och på fredagen hade jag, Alex och Caitlin julbak med hennes småsyskon hos henne på kvällen.

IMG_0191.JPG

IMG_0196.JPG

IMG_0194.JPG

Förra helgen var det födelsedagsfest för Hayley som fyllde 18 år! Fick världens huvudvärk på kvällen så Emily skjutsade mig och Firdaws för att skaffa advils.

IMG_0214.JPG

IMG_0207.JPG

I fredags var jag först hemma hos Olivia och sedan på tacky sweater party hos Kyndall, vi åt för mycket och kollade på Paranormal Activity

IMG_0286.JPG
Olivias julgran

IMG_0284.JPG
En mini-apelsin!!! Man kan äta skalet med

IMG_0291.JPG

IMG_0299.JPG

IMG_0294.JPG

Har även hunnit gå till gymmet varje dag, och eftersom vi har en 24-timmarsnyckel så är jag rätt ofta ensam på kvällen efter stängningstid vilket är så sjukt underbart.

IMG_0269.JPG

Kommentera

