Blank Space

Denna vecka har jag hängt lite extra mycket med Kaylee, gratis kaffe och reor är definitivt nyckeln till våra hjärtan. I torsdags sov jag över hos Bob, saknar Alex så mycket när hon inte är här. Vi chillade bara, åt pizza och gick och la oss för sent för vårt egna bästa. I fredags hämtade Matt upp mig i hans (sjukt snygga, röda sport-) bil och vi åkte till the Lake front och åt pizza (andra gången denna vecka, jo tack jag är medveten om det) med hans kompis Jordan, Olivia, Sissel och Medeleine (som vi sov över hos på nyår).

2015/01/img_0709.jpg

Imorse tog jag mig upp tidigt och gick på yoga med Firdaws på PAC. Det är ett stort, superfint gym som de flesta av mina kompisar går på. Har aldrig sett ett så fint gym tror jag haha, med jacuzzi i omklädningsrummen, stora pooler osv. Synd att det är så långt bort (eller ja typ 10 min men måste få skjuts av någon). Har ju dock mitt lilla perfekta gym runt hörnet jag tänkte smita ut till senare ikväll. Spännande lördagskväll helt enkelt☆

Kommentera

