♫Fever to the Form – Nick Mulvey

Oj oj så dålig jag varit på att uppdatera. Förra veckan när jag och Alex åkte någonstans i Covington så höll vi på att krocka. Vi körde nästan in i bilen framför oss och när vi försökte veja undan genom att åka typ slalom så körde en gigantisk långtradare förbi oss, har aldrig varit så nära en krock förut. Väntade mig att se livet i nytt ljus eller något efteråt men det gjorde jag tyvärr aldrig.
I fredags åkte jag med Jalyn och Amanda till Starbucks efter skolan. Det var även Whitney’s födelsedag, så på kvällen åkte vi hela gänget till Carreta’s och åt mexikanskt! Innan dess hejade vi på vårt basketlag som Becca är med i på skolan.

2015/01/img_0801.jpg
Vi vann btw

2015/01/img_0803.jpg

På lördagen åkte jag, Sara, Nathan och Alex på Saras kompis dotters ettårs-kalas! Hon var helt sjukt söt

2015/01/img_0806.jpg

2015/01/img_0807.jpg

I Söndags skulle jag och Alex åkt till akvariumet i NO men det hade blivit nåt fel på hennes bil vid nästan-bilolyckan, så vi vågade inte åka över bron. Istället åkte vi till the Lake front och hade picnic/pluggmys.

2015/01/img_0819.jpg

På kvällen var det min kompis Mary Beths födelsedagsmiddag på en restaurang i Covington. Jag provade alligator för första gången!!

2015/01/img_0820.jpg

2015/01/img_0823.png
Vi var många fler men kom aldrig över bilden på allihopa!

På kvällen åkte jag och Alex över till Nathan, hade filmkväll och sov över där. Dagen efter var vi lediga (tack Martin Luther King) och jag gick upp tidigt för att åka med Olivia och Matt till Slidell för att hämta min blivande sängram.

2015/01/img_0835.jpg

2015/01/img_0839.jpg
Emmitt och jag jammar

2015/01/img_0840.jpg
Haha min säng ser så liten ut utan madrass

2015/01/img_0834.jpg

De andra dagarna denna vecka har jag spenderat mestadels hos min värdpappa och Alex. Idag var jag hemma och sjuk, typ något sorts virus, får se om jag går till skolan imorgon. Det är lite kul hur nojiga folk här kan vara över förkylningar/virus. Har man feber ska man absolut gå till doktorn och få medicin. Min lösning är och har alltid varit att vila och dricka te typ. Plus lite alvedon.

Kommentera

