You go Glen Coco

Sedan sist har jag slutat skolan, gått på riktigt många award ceremonies, banquets mm, vilket amerikanare älskar (till skillnad från svenskarnas kärlek till jantelagen).

På Cross Country-banquetten fick alla seniors priser, bl.a. Olivia fick ett coach award och jag fick ett *since-you-can’t walk-on-graduation-the-coaches-want-you-give-you-an-award*-pris.

   

  

  

    
    
Efter alla seniors sista exam i skolan så åkte jag och några kompisar till en restaurang och åt frukost och firade!

    

     

Sista dagen i skolan hade jag en art exam, vilket är ett stort skämt, men det var kul att ta bilder på alla en sista gång!

    
    

Sedan dess har sommarlovet rullat på riktigt snabbt, har bl.a hängt mycket vid poolen och shoppat med Rachel, varit med Hayley, Esther och några andra vid Hayley’s pool, åkt till New Orleans några gånger, byggt klart vår uteplats, testat nya restauranger, haft graduation, graduation brunch, project graduation, mors dag, frukost med Allie, Valley’s graduation party, flyttat ut Matt från LSU mm.

  
              
Olivias graduation brunch var verkligen jättestor, typ som ett bröllop seriöst. Men det var jättekul, speciellt när all stress och planering lagt sig och vi bara kunde ha kul.

   
  
På mors dag åt vi sushi med några släktingar, på en restaurang där de gör maten på ens bord! Sedan åkte vi till Granny för en crawfish boil

  

 

 
Graduation var i måndags, och jag fick inte vara med för att det är vårt skoldistrikts regler. Men men, jag lånade Matthew’s cap & gown från förra året och tog bilder med kompisar efteråt!

   

Har även varit på Jazz Fest med Firdaws, Esther och Ruhullah! Elton John och Ed Sheeran spelade bl. a. Jag som ville se båda två fick mitt hjärta krossat när vi insåg att de spelade samma tid. Eftersom de andra hellre såg Ed Sheeran så gick vi bara på hans konsert.

   
         

Lägger upp mer bilder från kameran i ett annat inlägg!

 

Kommentera

